неділю, 1 червня 2014 р.

Дощові ранки.. французькі сніданки......


 перший день літа... а вранці за вікном- б-р-р-р............... дощ, холодно, сиро, незатишно... чим себе потішити, окрім запашної кави з молоком?? поживним і смачним сніданком- як варіант.. 
сьогодні- спрощений варіант - яйця -пашот ( спрощений, бо на скору руку- без соусу Бенедикт). 
Я прочитала мільйон і один спосіб приготування яєць пашот в інтернеті...і   було в мене 5 спроб  в пошуках ідеального - не лише на смак, а й на вигляд.. дійшла до висновку- класичний спосіб приготування- лише для випадку, коли ви вийняли яйце- ще теплим з-під курки... тобто най-най-най свіжіше... в якому білок міцно тримається за жовток... всі інші варіанти- не забезпечать нам ідеального вигляду яйця-пашот.... ( а може, то я така косорука?????). тому я використала новітні технології( ха-ха..))))))))))))))) - а саме- харчову плівку, прищепку  і зварила яєчко в ній , в киплячій воді, протягом 4 хвилин , закріпивши "мішечок з яйцем" прищіпкою за край банячка. 
 Подавала на  тостику-гриль з житнього хліба, з беконом і французькою гірчицею). 
той факт, що його їв мій чоловік( який дуже скептично і насторожено ставиться до варених яєць - НЕ НАКРУТО!!)- доказ того, що сніданок- вдався


 а ще- обіцяю... я таки приготую яйця-Бенедикт.. класичним способом... інакше- я не буду я- oliasko))))

Немає коментарів:

Дописати коментар